Range Rover Sport Tüüpvead

range-rover-sport-probleemid

Range Rover Sport on stiilne ja võimas maastur, millega isegi James Bondi filmis ringi sõideti… (kuid kahjuks küll üle katuse käidi).

Õnneks ei pea aga enam salaagent olema, et selle luksusmaasturiga sõita, sest kasutatud mudeli võib saada juba täiesti mõistliku hinnaga.

Ilves Motorsil on selle masinaga palju kogemusi, sest nii luksust täis masinas on palju elektroonikat ja lisaseadmeid, mis tihti veidi putitamist vajavad.

Seega vaatame üle, millised on Range Rover Sport tüüpvead ja probleemid ning hindame kui suurt peavalu on omanikuna oodata!

Õhkvedrustuse probleemid

Õhkvedrustuse rikke korral langeb auto madalamale ning kõrgust pole enam võimalik reguleerida. Samuti võivad mõned rattad jääda kõrgemale kui teised, sest purunenud õhkvedrud ei suuda masinat õigel kõrgusel hoida.

Kõige sagedasemaks probleemiks on õhkvedrude lekkimine, kuid selle taga võivad peituda ka teised põhjused. Seega on Range Rover Sport õhkvedrustuse probleemide korral esmalt vajalik diagnostiline kontroll, et täpne viga välja selgitada.

Defektne diferentsiaal

Mootorist tulev jōud kandub käigukastile, sealt edasi diferentsiaalile, mis annab selle omakorda edasi ratastele. Kui ühtlase kiirusega sõites on kuulda undavat häält siis võib tegu olla kulunud diferentsiaaliga, mis on ebapiisava määrde tõttu kulunud ja kuiv.

Probleemi tuvastamiseks tuleb kontrollida diferentsiaali õli, mida tuleb kindlasti ka iga 50 000 – 80 000km tagant vahetada, et vältida kulukat remonti.

Kulunud pidurikettad ja -klotsid

Range Rover Sport on suur ja võimas masin ning nagu ikka saavad pidurid palju koormust. Seejuures on aga oluline, et kulumist on tähtis märgata varakult ning sellele ka reageerida.

Heal juhul tuleb vahetada ainult piduriklotsid, kuid kui tänu kulunud klotsidele on kahju saanud ka pidurikettad, tuleb ka nende vahetus kindlasti ette võtta, et säilitada auto hea pidurdusvõime.

Pane tähele!

Samuti on omanike statistika ja meie enda kogemusele tuginedes suurimateks Range Rover Sport probleemideks:

  • lekked mootorist, katuseluugist ja tagaluugi ümbrusest – sellele autole oleks vist samuti mähkmeid tarvis, sest auto lekib nagu mahlakask kevadel.
  • mootori elektriseadmete rikked.

Sport mudeli lühike, aga üsna kirev ajalugu

Range Rover Sport ajaloolised faktid
Tundub, et alates 2023 mudelist on aku jaoks järelkäru ka vaja…

Sinu Range Rover Sport Ekspert

Selle autoga võid vabalt sõita mudases metsas või koos perega teatrisse minna, sest stiilse kesta all on ka omajagu võimsust.

Seega Range Rover hoolduseks, varuosade tellimiseks või ostueelseks kontrolliks helista kohe +372 5684 5527 või kirjuta läbi meie Facebooki lehe.

Lisa kommentaar