Porsche Cayenne Tüüpvead

Porsche Cayenne Tüüpvead

Luksus, mugavus ja võimsus on kahtlemata Porsche Cayenne esimestest märksõnadeks.

See on esimene Porsche, millel on maasturi omadused ja lausa 4 ust ning autol on ette näidata ka mitu hämmastavat maailmarekordit.

Kuid nagu ikka esinevad ka sellel imelisel masinal oma tüüpvead.

Kas sõidumugavus ja luksus aga kaaluvad need vead üle?

Kohe saame teada…

Süüteprobleemid

Selle tüütu probleemi põhjuseks on enamasti süütepooli või süüteküünla rike ning nende tagajärjel auto tüüpiliselt kas ei käivitu üldse või mootor ei tööta täisvõimsusega ja annab veakoode.

Õnneks on see probleem aga lihtsalt lahendatav ning süütepooli ja süüteküünalde vahetusega on auto taas töökorras.

Defektne Kütusepump

Vigase kütusepumba tunnustuseks on mootori kehv jõudlus, süütehäired ja mootori väljasuremine, vähenenud kiirendus ja suurenenud kütusekulu.

Vanematel Cayanne mudelitel on kaks madalsurve pumpa, uuematel aga üks kõrgsurvepump. Mõlemad võivad aga erinevatel põhjustel rikki minna.

Vanemad pumbad kipuvad üle kuumenema ja lülituvad seetõttu ise välja.

Uuematel pumpadel on aga tüüpilisemad mehaanilised vead.

Mõlemal juhul annab aga uus kütusepump autole uue elu sisse.

Rikkis termostaat

Termostaadi ülesandeks on juhtida auto jahutussüsteemi, kontrollides jahutusvedeliku voolu.

Termostaadi vea tõttu võib aga mootor üle kuumeneda, mis võib aga põhjustada hulga veelgi tõsisemaid rikkeid.

Jahutusvedeliku torude leke (2011-2019)

Just nende aasta mudelitel kasutati Cayenne kokkupanekul plastikust jahutusvedeliku torusid.

Plastik pole just kõige kuumakindlam materjal, seega on teada, et võib esineda torude purunemist või lekkeid.

Vea paranduseks pole muud võimalust kui jahutusvedeliku plastiktorud asendada uutega (soovituslikult alumiiniumist torudega).

Õhkvedrustuse probleemid

Õhkvedrustus muudab autosõidu mõnusalt sujuvaks… seda aga hetkeni, kuni probleeme võivad tekitama hakata rikkis kompressor või defektsed andurid.

Siis võib juhtuda, et Cayenne õhkvedrustuse kõrgust pole enam võimalik reguleerida või kõik neli ratast ei ole enam üksteise suhtes õigel kõrgusel.

Mida räägib Porsche Cayenne ajalugu?

Porsche Cayenne ajalugu ja huvitavad faktid
Cayenne baasmudeli kütusekulu on alates 11,5 l/100 km ning võimsus 250 kW / 340 hj

Kui Porsche Cayenne, siis Ilves Motors…

Cayenne pole just tavaline rahvaauto, kuid õnneks on Ilves Motorsil just selle mudeliga omajagu kogemusi ning see kuulub kindlalt meie lemmikautode hulka.

Vaatamata tüüpvigadele, võib öelda, et Porsche Cayenne on kindlasti oma hinda väärt, pakkudes nii silmailu kui luksuslikku sõitu! 👌

Oma Porsche auto hoolduseks, varuosade tellimiseks või ostueelseks kontrolliks helista kohe +372 5684 5527 või kirjuta läbi meie Facebooki lehe.

Lisa kommentaar