Land Cruiser on eelkõige tuntud kui töökindel, usaldusväärne ja võimekas maastur. Võib öelda, et see on ikka tõeline maastur, mitte lihtsalt mõeldud uhkustamiseks, vaid auto suudab ka päriselt maastikul hästi hakkama saada. Sellele vaatamata esinevad paljudel Land Cruiseri mudelitel siiski ka tüüpvead, mida enne ostmist tasuks kontrollida.
Käigukasti probleemid
Kindlasti üks suurim ja kõige tüütum Land Cruiseri probleem on automaatkäigukast, mis ei tööta vahel päris nii nagu peaks (eriti 2016 mudel). Kui käiguvahetus pole sujuv ja nö “jõnksutab” siis on aeg broneerida hooldus, et selgeks teha, milles viga peitub, sest iseseisvalt ja ilma tööriistadeta keeruline viga tuvastada.
Tüüpiliselt võib põhjuseks olla et:
- gaasipedaali asendi andur on vigane (paremal juhul vajab lihtsalt kalibreerimist);
- või käigukasti solenoid vajab vahetust.
Liigne õli tarbimine
Land Cruiser ongi suur masin ning reaalselt tarbib suures koguses õli, kuid märkamatult võib vahel tegu olla hoopis tõsisema rikkega.
Üks esimene märk liigsest õlikulust võib olla see, et väljalaske torustikust tuleb sinist suitsu. Põhjus võib peituda klapisääretihendites või kulunud turbos. Õli lekib silindrisse katkise klapisääre tihendi tõttu ning võib seega sattuda süüteküünlale. Õline süüteküünal põhjustab omakorda põlemishäireid silindrites, kuid mootori märgutuli annab sellest ka üldjuhul teada.
Mootor seiskub
Harvad ei ole juhud, kus Land Cruiseri omanikud kurdavad, et auto mootor seiskub ootamatult, isegi sõidu ajal.
Seda ebamugavat või lausa ohtlikku olukorda võib põhjustada kütuse etteandepump, mille eesmärk on tagada kütusesurve kütuselatile. Kui surve on aga vigase pumba tõttu liiga madal, siis mootori jõudlus kaob ning auto sureb välja.
Ajalugu on aga näidanud, et Land Cruiser ei ole probleemne auto… vaid risti vastupidi on ta hoopis kuulsust kogunud oma töökindlusega;
Sinu Land Cruiseri Ekspert
Oma Land Cruiseri hoolduseks, varuosade tellimiseks või ostueelseks kontrolliks helista kohe +372 5684 5527 või kirjuta läbi meie Facebooki lehe.