Peugeot 508 on vägagi viisaka välimusega ning hea sõidumugavusega auto, mille ülalpidamiskulud on ka päris mõistlikud. Seega on ta hea rahvaauto, mis sobib igapäeva sõitudeks, jättes sama üsna luksusliku mulje. Masina soetamisel või hooldusel tuleks aga kindlasti tähele panna 508 tüüpvigasid:
Piduriprobleemid
Vaatamata oma klassikalisele sedaani välimusele on Peugeot 508 siiski üsna raske auto ning seetõttu esineb ka tavapärast piduri komponentide kulumist. Enne ülevaatust või auto ostmist kontrolli kindlasti pidurid üle, et pidurikettad lausa ohtlikult kulunud poleks.
Kojameeste mootor
Üks teada tuntud probleem 508 juures on kojamehed ning eelkõige nende mootor, mis kipub elektroonilise vea tõttu rikki minema. Autot ostes või hooldades pane kindlasti tähele, kas kojamehed töötavad, sest Peugeot 508 kojamehe mootori vahetus võib olla üsna kulukas.
Võimsus on vähenenud
Kui kiirendus on muutunud olematuks siis võib probleem peituda kütusetorudes, mis on mõnedel 508 mudelitel olnud vigased juba tehase poolt ning põhjustavad väikestes kogustes kütuse leket. Samuti võib probleem peituda mootori klappides.
Käsipiduri rikked
Elektrilise käsipiduriga Peugeot 508 mudelitel on tihti just Eestile omase külma ilmaga probleemiks piduri ülesütlemine, mida võib põhjustada tarkvaraviga.
Murdunud õlivarda ots
Väga ainulaadne probleem just Peugeot 508 diisel mudelile. Nimelt võib õlivarda ots murduda ning jääda mootorisse sisse. Õnneks jääb ōlivarda ots tänu vōtturi sõelale karterisse pidama ja ei satu sealt edasi.
Ajalugu ja Faktid
Partner Sinu Peugeot 508 Hoolduses
Peugeot 508 hoolduseks, varuosade tellimiseks või ostueelseks kontrolliks helista kohe +372 5684 5527 või kirjuta läbi meie Facebooki lehe… meil on selle masinaga väga isiklikud kogemused 😉