Keegi ei taha osta põrsast kotis ega ka autoronti, mis juba järgmisel päeval tee äärde jääb.
Ostes auto puhtalt emotsiooni ja välimuse pealt võib sattuda olukorda, kus esialgne remont ja hooldus läheb sama kalliks maksma kui auto ise!
Seega on enne kasutatud auto ostmist mõistlik sõiduk lasta sõltumatu eksperdi poolt üle vaadata ning mitte pimesi uskuda kogu müüa juttu.
Seda eriti juhul, kui sõiduk on toodud välismaalt või auto hoolduse ajaloos on lüngad.
Uurime Välja Kõik Võimalikud Vead
Põhjaliku kontrolli käigus vaatame auto üle nii seest, väljast, alt ning kontrollime ka auto ajalugu digitaalsetes andmebaasides.
Ostueelne kontroll sisaldab:
- Väline ja tõstukil ülevaatus kahjustuse tuvastamiseks;
- Diagnostika professionaalsete seadmetega, varjatud vigade leidmiseks;
- Taustakontroll Maanteeameti andmebaasidest;
- Proovisõit ja hoolduskulude konsultatsioon.
Hinnakiri
Ostueelse kontrolli maksumus €70 (nädalavahetusel €100)
Ostueelne Kontroll vs Ülevaatuspunkt
Miks minna autoga ostueelsesse kontrolli, kui ülevaatuspunktid teevad ju sama asja ning pealegi veel palju odavamalt?
Ülevaatuspunktis kontrollitakse auto varustust, ohutust, nõuetele vastavust ning reaalselt seda, kas kõik töötab. Kõik see on väga vajalik, kuid siiski ainult pinnapealne.
Põhjaliku kontrolli käigus, mitte ainult ei tehta kindlaks, kas auto läbib ülevaatuse, vaid selgub ka see, kas või kui palju peavalu see auto päris elus tegema hakkab!
Mõtle auto ostmine hoolikalt läbi!
Uue auto jaoks on enamus ajast inimestel ka päris vajadus, kuid mõnikord tehakse seda ka lihtsalt võimalusest soetada kallim auto.
Tihti arvatakse ekslikult, et auto ostmine või sellele järgnev kütusekulu on peamised, millele raha kuluma hakkab.
Seejuures ei tasu aga ära unustada järgnevaid asjaolusid, mida samuti saab juba ette arvestada:
Kindlustus – mida uuem ning võimsam auto, seda kallima on ka kindlustus. Sellele lisandub ka tihti kaskokindlustus, mis on kordades kallim tavalisest liikluskindlustusest.
Regulaarne hoolduskulu – isegi kui auto ise probleemidest märku ei anna, tuleb seda kindlasti hooldada igal aastal või teatud läbisõidu möödumisel. Parematel juhtudel piirub see siiski vaid õli ja filtrite vahetusega.
Remondikulud – kõik autod lagunevad, ka uued ja äsja hooldatud autod võivad ilma ette hoiatamata vajada remonti. Ka siin kehtib loogika, et mida uuem ja luksuslikum masin, seda suuremad on kulud varuosadele ja remonttöödele, sest osade vahetus on keerulisem ning nõuab tihti kalibreerimist.
Rehvid – rehvid kuluvad pidevalt ja need on kallid. Kulunud rehvidega sõitmine on aga lausa eluohtlik. Samuti vajavad enamus rehvid 2x aastas vahetamist. Niiet, mida suurem auto ja suuremad rehvid, seda kulukum on ka edaspidine rehvimajandus.
Väärtuse langus – See nähtamatu kulu on asi, mida enamus inimesi eirab. 30 000 eurot maksev auto ei ole investeering, vaid püsikulu ning võib julgelt väita, et 10 aasta pärast on see auto ka 10 korda vähem väärt.
Auto Juba Ostetud? Loe Seda Olulist Infot! ⬇️
Reaalne olukord autoturul on ka see, et kõigepealt ostetakse auto ning alles siis tullakse põhjalikku kontrolli!
Kui oled juba uue auto omanik, siis pead kindlasti teadma, et sulle kehtivad ka teatud õigused.
Kui oled auto ostnud ettevõtte käest, siis on sul 14 päevane tagastusõigus.
Samuti, kui tuled pärast auto ostmist kohe kontrolli ning masinal tulevad välja tõsised vead, mida müügil ei mainitud, siis praktikas oleme näinud, et paljud müüjad siiski kompenseerivad ka remondi või varuosakulud.
Broneeri Aeg Kohe
Helista 5684 5527 või astu läbi kohapealt ning leiame sobiva aja ostueelseks kontrolliks.